2013. március 11., hétfő

Rólam!

Sziasztok, én RxR vagyok!

Tudjad:D

- Férfi a nemem!
-Kérheted de a teljes nevem nem publikus :D
-Zenei stílus: Electro, Rock, néhány Rap de alkalmazkodom a stílusokhoz
-Film: vígjátékok, thriller, horror
-Érdeklődés: HErBY, Trollfész, Facebook, Twitter,vicces dolgok, Sportok, őrűltségek ;D
-Autó/motor: Motorok tetszenek és az autók is úgyhogy :DD
Állat: Kutya
-Elérhetőség: naxax@hotmail.com

Miért kezdtem el a bloggerkedést?:
-Leginkább a közügyekkel szeretnék foglalkozni és az emberek dolgaival egy kötetlen (ahogy én nevezem :D) szókimondó blogot csinálok aminek helyet ad a chat szolgáltatás. Az életben komolytalannak tűnök és nem akarok az oldalból egy full komor életügyekkel foglalkozó normát csinálni hanem inkább egy dinamikus "viccesen viseld el a nyomort" szlogenű nem búsulós blogot hoznék létre... :) És hoztam is. Remélem sikere lesz! Let's Go!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése